izreke i vicevi

ljubav:

Kade ima ljubavi, nijedno zlo ne škodi. Kade nima ljubavi, nijedno dobro ne koristi!

talijanska narodna

HN 39/2015, 24

PDV:

Ča je to PDV (Porez na dodatne vridnosti, MWSt.)?

Pol Daj Vladi!

HN 38/2015, 20

Što je to PDV (Porez na dodatne vrijednosti, MWSt.)?

Pola Daj Vladi!

Haso i Mujo:

„Pita Haso Muju:

Ča ti se već dopada: ajfon ili ajped?“

Mujo odgovara:

„Meni se najveć dopada ajvar.“

HN 36/2015, 18

Što ti se više sviđa: ajfon ili ajped?“

Mujo odgovara:

„Meni se najviše sviđa ajvar.“

Mujo i Fata otišli na godišnji odmor, svako na svoju stranu i dogovorili se da će pisati jedno drugom.

Mujo: Fato, ja sam ti u Banji i banjam se.

Fata: Mujo, ja sam ti na moru i moram se!!!

Divna, mailom 26.8.2005.

natpis:

Na jednom nadgrobnom spomeniku piše:

Ovdje leži moja žena, a ja doma počivam u miru.

Divna, mailom 26.8.2005.

istina:

Najveć je istine ispod zemlje.

HN 36/2015, 28

Najviše je istine ispod zemlje.

osmi padež:

Pored dosadašnjih sedam (nominativ, genitiv, dativ itd.) pojavio se i osmi padež.

Osmi padež: prezervativ.

Dobija se na pitanje: koga, (s, sa) čim?

Snježana, mailom, 24.8.2005.

Komentiraj