Doroteja Zeichmann – Moj tovaruš

moj tovaruš

kad dojdem domom

moj tovaruš jur čeka

zame me za ruku

i pelja me kroz vrt

kade haluga strči u višinu

pelja me kroz visoku travu

ku bi bila morala jur čera pokosit

pokaže mi umazane obloke

ki bi se jur davno morali bili očistit

moj tovaruš me poziva u stan

hodi dalje

ča se ne travaš nutar

ništ ne hasni

da se upiram protiv podbojov

jer znam ča me čeka

mi smo žajne kriču kitice

mi smo gladni kriču dica

mi smo pofuljani kriču rubi

moj tovaruš je

to ste sigurno jur uganjali

čemerno dušno spoznanje

od časa so časa

hitim ga van iz stana

jer će me još ubit

Doroteja Zeichmann, Mrtvi na odmoru, pjesme i proza, Željezno, HŠtD, 1999, 30.

protiv podbojov> protiv podbojev

napomena: pjesma je bila na Recitalu 2001. (3. kategorija)

Komentiraj