Ferko Gregorić – 19-40-41-42-43-44

Ferko Gregorić

19 – 40 – 41 – 42 – 43 – 44

Zvišava se Nimška – rassa

Nijedan narod njim ne – passa

Vas svit je njev kriču – zglassa

A neg papir je – njeva – kassa

Boj po cijelom svitu – plassa

Ishod-zahod se njih – užassa

Ča j’ to njim! kod jedna – gassa

A neg slamu jidu, prez – klassa

Oh – prezmožne njeva – Massa

Hudobnost s pervoga – Klassa

Zničila je sve jur do – passa

To je njim ništ, to ne – hassa

Još neg jedno malo – časa

Sve te nam zet do zadnjega – vlasa

A potom pak ‘z ‘lašćega – Krajsa

Marš van – ti Hervatska – causa

Vo premisli, daj si – časa

Na rudi, znaj, nam je – žlojsa

Ali – dojt će još – i tvoj Sudnji dan

Morebit jur – za jedno ljeto – dan

Svoj tvojoj diki – gizdosti je konac van

Sva proljana krv – i muka sve j’ zaman

Neg joj – i joj – , onda nekrivim nam.

Deutschland – Deutschland – über alles!

Krivac si Ti – nam – i vam

Sve trapljenje – muke i bolesti

Uzrokoval si Ti neg – sam.

Stara moja sijeda glava

Po sve noći ništ ne spava

Ar me trapi – cijeli dan

Ota misal – da će dojti

Na nas siromašni Sudnji dan

Trapi mene, sva nevolja

Trapit će me ča do groba

Moji dani – moje ure

Su mi črni, su mi škure

Teška mi je bol na duši

Mislim, da se nebo ruši

Nažgite mi svetu sviću

Ar neg va grobi je mir

Neg onde ću imat sriću.

26. 12. 1944., u noći u pol jednoj uri

Svidoki, broj 13, 1978, 48.

Ferko Gregorić, Filež

Komentiraj