Pepi Radostić – Zemlja mati

Pepi Radostić

Zemlja mati

Kad na svitu nigdor

Mene već ne ljubi,

Kad za milom majkom

Zaman oko bludi.

Onda, majka zemlja

Ti si mi jedina,

U tebi mi je želja,

Radost, bol istina.

Kad nigdor na svitu

Za me se ne mari,

Nit me gdo nadili

Od srca sa dari,

Onda, milo polje,

Ti si moja mati.

U tebi će mi jednoč

Tijelo počivati.

Oj zemlja rodeća,

Ku sad obdjelivam,

Oj voda cureća,

Uza ku počivam,

Pašnjaki zeleni

I široke loze,

Meni prirodjeni!

Hvala Tebi, Bože!

Tebe su mi stari

Skrbno uzgajali,

Jednu tvoju grudu

Na drugu metali,

Mnoge slatke ure

Nad tobom snivali,

Pak i teške danke

Pod starost imali.

Kada pak u žitku

Mene skrb uhvati,

Onda, zemlja mati,

Dare mi ne skrati!

Daruj meni kruha,

Hrane i napitka,

Mir u tvojem krilu

Po svršetku žitka!

Pepi Radostić, Pjevač u gajbi, HKD, 2022.

https://ivansic.wordpress.com/2020/04/13/jozef-radostic-zemlja-mati/

https://ivansic.wordpress.com/2019/11/16/pepi-radostic-zemlja-mati/

zadnja strofa (4 stiha) je falila

Jedan odgovor

Komentiraj