Imendan je dan za pjesme

Imam i ja san …

Hrvati su u Gradišću

Lipa Naša ti si tamo

Ali ovdje i ondje sam za toleranciju

Jer svaki čovjek ima svoju dostojnost

Taj san je već prije 50 godina imao Martin Luther King

I have a dream …

Bilo je to 28. kolovoza 1963.

Nema ništa novo

Nacionalizam, rasizam i mržnja

Nadalje nada i ufanje

Gradišćanskohrvatski jezik u 21. stoljeću

ili

Hrvatski mediji za Hrvate u Gradišću

relaunch na internetu hrvatskih stranic ORF-a Gradišće

video-player i audio-player

linki za usere

bookmarkeri namjesto Lesezeichen-a

overlay i streaming

I am not dreaming!

sve je on demand

online je engleski

offline je hrvatski

Miloradić, Horvat, Blazović – pomozite!

Od 1. kolovoza 2013. ORF Burgenland nudi novo oblikovane stranice u svitskoj mriži.

A što pjeva Mišo Kovač iz Dalmacije?

Svi pjevaju

Sad kad živim u tuđini

Moje srce samo vene

Pa mi dođe, da te pitam

Da li sliči bar na mene

Svi pjevaju, ja ne čujem

Nikome se ne radujem

Samo tebe očekujem

Znam da grešnik ja sam bio

Sad mi sude uspomene

Oprosti mi, odgovori

Da li sliči bar na mene