Dalmatino – Jedina ljubav

Dalmatino – Jedina ljubav

Ti si želja moga sna

tvoja ljubav opija

svijeća gori u meni

što upalila si ti

Vjeruj meni kad ti kažem

da si samo za mene

Ref.

Sve što imam u duši i srcu ti dam

jer za me si ti suđena

neka iskreno pjevaju anđeli sad

jer zauvijek ćes bit’ jedina ljubav

Mislim samo na tebe

i na riječi ljubavne

poznaš mi u očima

da si meni najdraža

Ref.

Kad te sretnu teške tuge

znaj da uvijek bit ću tu

kad me lome, nek’ me slome

tebe nek’ ne diraju

I za život kraj tebe

sad spreman sam ja

nek’ nas radost nosi u raj

ako trebam ću dat’

zadnji kap ljubavi

samo nikad ne zaboravi

https://www.youtube.com/watch?v=F9PNpC2LahU

https://www.youtube.com/watch?v=xIuVSUjjYFw (TEKST, kor IR, cover DINO PETRIĆ)

Timea Horvat – I. Uništiš me

Timea Horvat – Uništiš me

I.

Uništiš me svakim svojim pogledom,

svaka tvoja riječ bol mi donese,

ne kažeš ništa, oči ti govore.

Odlaziš.

Bez nade čekam znani korak.

Dolaziš.

Samo u meni.

Timea Horvat, Ako nisi tu, PAIN, Gröbner Druck, 1999, 9.