Oliver Dragojević & Amira Medunjanin – Tristeca

Oliver Dragojević & Amira Medunjanin – Tristeca

Tu u ovom moru sjete,
sve si dalje od mene
a pratiš me kroz vrime
tu za jubav nikog nima
samo kap u očima
što ne dam joj niz lice

Ref.
A ja još uvik mislim
samo na tebe, još
pravim se da ležiš kraj mene
sjetu hranim krhkim sjećanjima sna.

A ti u vatru možeš ruku staviti,
da bez tebe ne mogu disati
da sam došao do dna.

U duši mista nima
ni za suze ni za smih,
dok pratiš me kroz vrime.

kor: IR

Oliver Dragojević & Amira Medunjanin / Tristeca

Live @ KD Vatroslav Lisinski, Zagreb

16. ožujka 2015.

https://www.youtube.com/watch?v=H8XqFBVSxG8

https://hr-hr.facebook.com/pages/Oliver-Dragojevic-Official/186301208086557

Sve nježne riječi svijeta, Oliver u Lisinskom, 8. 9. 10. 11. 12. ožujka 2015.

Vladimir Vuković – Čvrsta ruka

Vladimir Vuković – Čvrsta ruka

Teško se je smijati

Kada duša plače

Teško se je smijati

Kada tuži srce

Ali potrebno je

Čovjek treba glumiti

Jer je tragična komedija

Jedan život živjeti

Neki glume lakše

Bolji jesu glumci

Neki opet teže

Dok se ne izgube

Ja ću se izgubiti

U kaosu života

Ako me ne vodi

Jedna čvrsta ruka

Ali čvrstu ruku

Tak je teško naći

Jer u kaosu života

Svako zna u napast zaći

Vladimir Vuković: Nemoj brate, pusti ruku, Prugg, Željezno, 1964, 34.