Herbert Gassner – Pjesma natopljena strahom

PJESMA NATOPLJENA STRAHOM

strah od mesarskoga noža

strah od smrtonosnoga bića

strah od krvave sikire

strah u strahu sebe mije

strah za strahom suze lije

davi me u mraku

strah od ledenoga poljupca

strah od napuhnutoga utopljenika

strah od strijele iz vedroga neba

zaman vičem

ni vlašće uho me ne čuje

bojim se straha

strah me je jer se bojim

krive dijagnoze ispita padanja neke istine

izdaje zatvora atomske bombe smrti

muči me strah zahvaćen sam strahom stalno sa sobom nosim strah

putujem od straha do straha

suho grlo jeza po tijelu otvorena usta iskolačene oči

to ča je na mojem čelu nije pot

to nije ni voda ni krv

to je strah

a ne znam odakle dolazi kako da opišem

strah da izostane erekcija strah da pukne gumica ili gliva

kot mjehur od sapuna

svi strahi još nisu otkriveni

iako to ne priznajemo

strah od sutrašnjice

je jur u nami

Herbert Gassner, Ledolomac. Pjesme, Literas Verlag, Wien, 1984, 18.

u mrkau>u mraku; neznam>ne znam

Pjesma Strah u Ptići i slavuji:

https://ivansic.wordpress.com/2014/01/24/herbert-gassner-strah/