Dieter Scherr – Ajnkafat do jutra

Dieter Scherr – Ajnkafat do jutra

(nije čuda …)

pu krancla ekstravuršta

dva pare frankfurterov

dajte mi oš

deset dekov šiselkaza

teta Rožika

(nije čuda …)

meso za kütruhn

i zece za drugi pakljtrogr

šajs an!

daj oš dva

knabernosi

to je to

(nije čuda …)

od baumaksa oš prauhamo

motorsagl lötkuibm

bačiće i canglje

mrvu HiFi

i nove dekenpluotne

od hartšauma

otpodne kriči Ugarska za nami

ča za srića da imamo kombi

Bože moj

logerhaus će bit vrijeda zaprt

dajte nam kemi!

(i rukavice)

to je to

ja ti velim!

sad sam ostavio ležat

geruhsfreser

sad već nimamo lazno za pahat!

(ali za pahanje človik ima glavu

to je to – nije čuda)

danas navečer

ta ajnkaufsfort k blumeninzlu

će me oš ubit

Gerald Kurdoğlu Nitsche (mit Bruno Gitterle) (Hrsg.), Neue österreichische Lyrik – und kein Wort Deutsch, Innsbruck-Wien, Haymon Verlag, 2008, 102.

https://ivansic.wordpress.com/2016/06/20/dieter-scherr-ajnkafat-do-jutra/