Hladno pivo – Fotoaparat

Slikamo krila aviona

komad mora, stari grad

a na slici ja ili ona

drugi drži aparat

Ko da je strasno komično

biti gdje nismo obično

mi se cerimo kameri

ko oni glupi Ameri

što govore cheese

Iza nas more il’ planine

kao fototapeta nekog dalekog svijeta

a blijeda lica spaljena od blica

dokazuju da smo bili tu

Ref. 2x

Bili smo tu i tu

tu i tu, tu i tu

tu i tu

Demonstraciju idile

hodanja cijeli spakirani za van

a kad stignemo kući iz dalekog svijeta

nitko se neće izvući od ljubaznoga klinča

pred ekranom s puno inča

Slikamo bose domoroce

koji ne mare za novce

drži čvrsto aparat

domaćima nije za vjerovat

Ref.

https://www.youtube.com/watch?v=FwYvEpzTSzg

HLADNO PIVO – Fotoaparat (official video)

A poslije toga tu i tu

https://tekstovi.net/2,712,33607.html

kor IR

Mate Meršić Miloradić – Mariji

Mate Meršić Miloradić

Mariji

O Marija!

Drugi neka jaču:

„Gospa svega svita.“

Moj jezik ti jači,

Za sladjim ne pita:

   „Mati čudonovita!“

O Marija!

Drugi neka jaču:

„Cvitno protuliće.“

Moj jezik ti jači,

A drhće od sriće:

   „Grišnikom zaviće!“

O Marija!

Drugi neka jaču:

„Mat s Celja, Željezna.“

Moj jezik ti jači,

A lipše ni ne zna:

   „O Mati ljubezna!“

Mate Meršić Miloradić, Jačke, Treće izdanje, Knjiga XXVII, Hrvatsko štamparsko društvo, Željezno, 1978, 59.