Opet je jubin cilin tilon…

Opet je jubin cilin tilon – Ivica Sikirić Ićo (OFFICIAL VIDEO)

https://www.youtube.com/watch?v=aqAKaTL1bjo

https://tekstovi.net/2,538,63732.html

Ako i postoji misto

di jubavi nevira stane na put

učinit ću sve što triba

da zatvorin vrata što dovode tu

I nije lako ni kada me pogledaš

kao da se prosula sol

ako nešto krivo radin

mi reci, nemoj ništa kriti

kad znaš da uvik san tvoj

I, evo me sad

opet je jubin cilin tilon

dok gledan je tu

kako se spušta, sva u bilon

Pa, bi ‘tija da san

‘ladna voda koja

njeno lice umije

i moran joj rec‘

da volin je

I moran joj rec‘

da volin je

da volin je

kor IR

Anton Leopold – Zora gradišćanskoga pendlera

Anton Leopold

Zora gradišćanskoga pendlera

 

Kad u maju jutro rano

Po Brkavi idem doli,

Nebo slabo nazvjezdano,

Svitlost širi šator goli.

K autobusu noge nosim.

Da se u Beč gori vozim.

 

Nut petelji se javljaju,

Kukuriku kot po taktu,

Kot da mene pozdravljaju,

Raskidaju mraka plaktu.

Kroz orihe svitlost kujca,

U polsnu se misec lujca.

 

Kod stanice autobusa

Vidim kuglju na istoku,

Oganj jutra gori busa,

Refleks tanca na obloku.

Zora žarak balon nosi,

Jačiju jur zebe, kosi.

 

Zora divna i rumena

Nudi meni kruh s legvarom,

Ali malo je vrimena,

Uživati hlib sa žarom.

Autobus je jur pred vrati,

Pendler mora putovati!

 

Zlata zora još pokukne

Kroz obloka mutno staklo.

A po glavi umor tukne,

Spustim glavu, zaspim naglo.

Drimljem, u kut glavu shranjam,

I u novoj zori sanjam…

 

Nova zora Mirovina

Došla k meni kot penzija.

Ali starost nij „novina“,

Cesta doli sve naglija…

Penzionist, stari kebac,

Zoru ti nek glasi vrebac!

 

Autobus se riva gori

Kroz Sigromski uski klanac…

Stari se još divi zori,

Ka prik lugov viša lanac,

Meko drimlje Burgenlendler,

Penzinost, putnik-pendler.

 

Matrštof, 1993.

(Pri autovožnji)

 

Anton Leopold, Sunce domovine, hkdc, Željezno, 1996, 119.