Daleka obala – Cvijet

Noćas će te opet naći

na obali mog sna

jer tvoje ime opet zrači

jer tebe opet dišem ja

I lagati ne mogu dugo

da u meni nisi više ti

jer, čim zapuše jugo

u meni se probudi

Ref. 2x

Jedan cvijet što ne vene

samo latice zaklopi

i samo ponekad treba od mene

dvi, tri kapljice ljubavi, ljubavi

A tama čudne stvari može

jer tebe noćas vidim ja

dodir tijela, miris kože

sve tama mi je donijela

I ne želim noćas ništa drugo

nego nemir ovaj slijediti

ja znam, čim stane ovo jugo

u meni će usnuti

kor IR

https://tekstovi.net/2,727,64417.html

https://www.youtube.com/watch?v=FIqr4M64RTY

jezične pjesme: novi jezici i nove riječi

na glasu je Novi glas

Ona meistens posta cringe

Ali poglej, ovo je echt nice

Denas sam irgenwie lost

To je fuj cringe

cool voda je hladna

online only hobby

znamda besmislen input sa strani redakcije

festival low budget

ka spravi regiju u bredulju

rapper

jačka družki na youtubeu ima 11.000 views

refrain ide ovako…

navečer će Sofija u Berlinu pojti na rave

Novi glas 3_2021

NG

In Burgenlandcroatica we don’t say

„Nema novca“, we say

„Nam je to jedno, nam je to jedno,

mi pineza* nemamo“

and we think that’s beautiful

*Uplati NG-abo!

Novi glas 3_2021

riječi 2021. godine u Austriji ili oewort

Schattenkanzler

Querdenker

Cringe (peinlich, fremdschämen)

Eli, es ist vorbei!

Bitte. Kann ich ein Bundesland aufhetzen? (Kurz, 2017)

Das österreichische Wort des Jahres

imaju i Njemačka, Švicarska i Lihtenstajn

https://oewort.at/

https://oewort.at/wort-des-jahres/2021/

jezici u sjeni ili Austrija ima ponekad 4 službena jezika

napravi se koronska anketa

neka roditelji ocjenjuju testiranja

škole su otvorene za nastavu

prisutnu, hibridnu i striming

jer vrime je koronapandemije

nude se 4 jezika

njemački

BKS (bosanki, hrvatski, srpski; dakle srpski)

turski

engleski

tako i Austrijska zdravstvena blagajna

ÖGK ili Austrijski zavod za javno zdravstvo

propagira

pregled

prevenciju

paket za zdravlje

popuni usput i svoj imunski sustav

Anton Leopold – U zabitom selu

Anton Leopold

U zabitom selu

 

Gazeći kroz selo,

   Ulice tihoć,

Htili su reć: „Gde vrag

   Veli laku noć!“

 

Zato kad je škuro,

   Mrakom brig pokrit,

Kad je to med vrhi

   Zabentani svit!

 

Vrag se javio nije,

   On je pod zemljom,

Kade gori oganj,

   Puca žar i grom!

 

Po svem selu tiho,

   Sniva svaki prag,

Neki pas zalaje:

   U paklu je vrag!

 

Došli su do crikve,

   Sniva Božji stan,

Zvon se gane. Nut Bog

   Veli: Dobar dan!

 

Frakanava, 1991.

 

Anton Leopold, Sunce domovine, hkdc, Željezno, 1996, 100.