Dubioza kolektiv – Kafana

Matija Cvek – Generacija

Silente – Nikada ovako

Mayales – Dupli svijet

Romana Schweiger – Zelenkasti zec

Romana Schweiger

Zelenkast zec

 

Ne znam ča sam. Zato se pitam ča znam.

Moje Sunce je jednoč pisala, da ju inspiriram svaki dan.

Ja sam inspiracija jedne kraljice.

A ja sam kraljica mojega vlašćega svita.

S ljudi koji volu zabav i s timi ki su se legli da preminu.

Ali ja ne vidim razliku.

Samo vidim kapljice kako spadu od krova.

Jednoč je neki junak rekao: Izgledaš kao divno dite.

Izraziš sve ča ćutiš.

Ali samo u hipcu u kom gledam.

Ja sam žaba ispod svakog stabla.

Ja sam žaba.

Zelena.

Zelenjiva.

Zelenkasta.

Puno zelena.

Ali imam jezik zeca.

Ja sam Lady koja se leže u tvoje krilo

kad spiš s junakom koga sam iskala u snu.

Ti – kraljica seksa.

Ja sam najbolja prijateljica.

Moji prsti su plavi.

Misec sviti bijelo, kao moja koža u suncu.

Ja sam bombastična s mojimi prsi u tvojem obrazu.

Gola na cesti da čujem svoje korake.

Volim biti zelena.

Ja mrzim ako zabim moju četkicu.

Ja koristim vlase kao moje igrališće.

Bojim se Arona kad biži.

Ja sam pjevačica bez misli.

Nepoznati muž je jednom rekao

Da se činim erotičnom na fotografija.

Osoba koja veli: priljubna,

nima ni pojma o meni.

Samo priljubna?

RSD poslala mejlom 17. marca 2022. Hvala!

audiozapis je na: HN blog

http://www.hrvatskenovine.at (>HN blog, hrvatskenovine.blog)

Anton Leopold – Čunovo

Anton Leopold

Čunovo

 

„Čunovo je poplavljeno

Od Dunajske vode tihe“ –

Od Kurelca pozdravljeno,

Opjevano jur kod strihe.

 

U Dunajskom tihom gaju,

Gde galebi kriču jačke,

Gde požonski turmi sjaju,

Na pjesnatom tlu Slovačke.

 

Hrvatske još ovde hiže,

Vidimo i stil moderni,

Gusta stabla k crikvi bliže,

K hrvatstvu još oni vjerni.

 

Groblje lipo uredjeno,

I Broz (ime Tita) našli.

Čunovo je poplavljeno

Cvijećem kud smo samo zašli.

 

Kurelac je ovde išao,

S jačkom onda kraj natrpan.

Ov kraj lipo je opisao

I Zagrepčan Stjepan Krpan.

 

Beč, 1990.

(Prema posjetu Čunova u augustu 1990.)

 

Anton Leopold, Sunce domovine, hkdc, Željezno, 1996, 32.

Čunovo (deutsch Sarndorf, ungarisch Dunacsún bzw. bis 1907 Csún, kroatisch Čunovo) ist ein Stadtteil im Süden Bratislavas auf der rechten Seite der Donau an der Grenze zu Ungarn gelegen.

https://de.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cunovo