Ana Šoretić – Zdenci spomena

Ana Šoretić: Zdenci kamena (čitala: AŠ)

KT_pjesma na kraju_25. marca 2022.

https://ivansic.wordpress.com/2014/09/13/ana-soretic-zdenci-spomena/

Na Vazmeni pandiljak su u Longitolju svetačno otvorili i blagoslovili mjesto susreta sa spomenikom svim žrtvam NS-diktature iz veleopćine Veliki Borištof. Do Drugoga svitskoga boja je prilično polovica longitoljskoga stanovničtva pripadala romskoj narodnoj grupi. Nacionalsocijalisti su ali deportirali i umorili najveći dio od njih.

glazba:

Lipo ti je čuti (Fešta slobode, Heldenplatz, 1995., Vili i majka Angela)

romska pjesma: Kunaci dili (Wiegenlied)

Basbaritenori i Vili Rešetarić:

  • Domovina
  • Mila moja va malinu melje

Oral jesam oral (Mjuzikl Coming home)

Kunaci dili – Wiegenlied

Robert Palković – Tamburaška jačka

Robert Palković

Tamburaška jačka

Mi smo mi,

Mi smo mi, ar jesmo tamburaši,

Mi smo mi, i tamo smo za vas pripravni,

Hoćemo vam melodije igrat

I malo veselja dat.

Mi smo mi,

Ar jesmo skupa spravni,

Bud’te vi, od nas, srdačno pozdravni,

Hoćemo vam lipe pjevke jačit

I ta vaša srca ‘oćemo mi razveselit.

Hajdi, mi ćemo se dobro napit,

Naše dobro vince ‘oćemo pokusit,

Da b‘ se gibali svi naši bori,

Ki nam veselje daju u lozi.

Nidgar nećemo mi prestat,

Ar jesmo mi veseli Hrvati.

Hajdi ‘oćemo se dobro napit.

Živio! Vam skupa, sestre i brati.

Ovo j‘ naša velika želja,

Da b‘ ostali uvijek puni veselja,

Da bi vam se dobro ugodalo

I svaki dan sve dobro dalo.

Robert Palković, Kominac, HKD, 2002, 44.