Ivan Blažević – Betlehemska igra I.

Ivan Blažević

Betlehemska igra

I.

1. pastir:

Čreda tiho spi na polji,

I mi ćemo na pokoji

Zabit naše teške trude,

Sanj načinja srićne ljude.

2. pastir:

Noćas mi se j’ ča sanjalo.

Vas dan mi nij mira dalo.

A razumit čudne sanje

Ne morem ja nit najmanje.

3. pastir:

No povij nam tvoj san čudni!

Ako smo sada i trudni,

Rado ćemo posluhnuti,

Različni su sanje puti.

2. pastir:

Vidio sam u snu svitlinu,

Oblaki se svi raskinu.

Bila je to, znaš, svitlina,

Moje srce još sad ima.

3. pastir:

Ja sam vidio u snu grm rož.

Zeo sam si iz žepa nož.

I odrizao lipu rožu,

Dala j’ duhu još i nožu.

1. pastir:

Zaistinu čudne sanji.

Vidim ča čudnoga u nji.

Pak glej, zvijezda lipa, mila,

Nigdar još nij prosvitila.

Lipa svitlost, čudne rože,

Zlamenuju – mili Bože!

Spasitelja, ki dojt mora,

Glejte čudna zvijezda j’ zgora.

Andjeo:

O pastir, na tvoje želje,

Nazvišćujem ti veselje!

I mir ljudem dobre volje,

Svemu svitu čase bolje!

2. pastir:

Andjeo mili, hvala Tebi!

1. pastir:

Zaspat sad već mogli ne bi!

3. pastir:

Hajd’mo hitro Betlehem,

Naš kralj budi pozdravljen!

(Pastiri projdu.)

Ivan Blažević, pjesme, HŠtD, 1998, ghb, 4. svezak, 84-85.

črijeda

čudne sanje

Ingrid Klemenčić – Povjerljivost…

Ingrid Klemenčić

Povjerljivost…

Povjerljivost je važna.

Kot u suši godina!

Ako bez nje živimo,

Hrabrost svoju izgubimo!

18. 1. 2024.

Hrvatske novine 4/2024, 27.