Štefan Kokošić – Hvala mojoj majki, Danke an meine Mutter

Štefan Kokošić

Hvala mojoj majki

U srcu čujem ja

po toliki ljeta,

kad si me učila

– draga majka –

prve riči

sprogovorit.

Usti i rukami,

kazala si meni,

kako moram

ruke sklopit,

klečeć Bogu molit.

Nadalje si me ti učila,

da moram poštovat,

svakoga človika,

i mu ljubav kazat.

Najveć hvala Tebi,

ali zato sliši:

Da si mi ti dala,

toga zlata, toga dara,

GOVORITI HRVATSKI.

Danke an meine Mutter

Nach so vielen Jahren höre ich,

in meinem Herzen Mutter dich.

Du lerntest mir die ersten

Worte sagen,

um alles aber konnte ich

– nur –

dich fragen.

Mit dem Mund und mit den Händen,

zeigtest du mir Gottes Wege gehen,

kniend IHN zu schauen und zu beten

dadurch dich und auch den Vater,

zu schätzen.

Auch lernte ich von dir,

jeden Menschen zu achten,

vor allem ihn zu lieben,

sowie jedes Wesen,

nicht nach Belieben,

als unnütz zu betrachten!

Den größten Schatz

den du mir aber gabst,

danke dir auf’s

Tausendfache

sind weder

Gold und Silber

sondern die Sprache,

die du

– auch –

gesprochen hast.

Štefan Kokošić, Od srca čujem ja, hkdc, 2023, 25-27.

Ana Šoretić – Knjižara

Ana Šoretić: Knjižara (AŠ, rodjendan 11. aprila…)

KT_pjesma na kraju_8. aprila 2024.

Na Vazmeni pandiljak su u farskoj crikvi u Dolnjoj Pulji priredili vazmeni koncert. Predstavili su i nekoliko kusićev muzičara, kompozitora i kantora Štefana Kočiša. Prilikom koncerta su prezentirali i novi CD s 13 njegovih kompozicijov, ki daju uvid u šarolikost muzičkoga stvaranja 93-ljetnoga , ki do danas komponira.

Na vidilu: Glumački festival u Krapini

glazba:

Štefan Kočiš: Das blaue Licht

Oliver: Lijepa bez duše

https://www.youtube.com/watch?v=PcgrDogq1Tc

Tamara Obrovac: Pri studeni (Tuge, moje tuge…)

FTM-trio: Derite se čižme moje

Goran Karan, Tedi Spalato i klapa Sv. Juraj HRM: Kuća naše pisme

https://www.youtube.com/watch?v=NqOa3TrVbAo

Ana Šoretić

knjižara

knjiga žarka mala barka

u daleki svit

knjiga vridna i potribna

proširiti zenit

knjiga sjajna slov blagajna

gatar novih ljet

knjiga tusta misli gusta

preukusni nam objed

knjiga puna znanja koruna

zdenac razboritosti

knjiga zgodna stalnost rodna

literarne sitosti

knjiga tanka stalna banka

riči kapital

knjiga zvita slovom nadita

društva lineal

knjiga bistrog školovanja

knjiga prijatelj putovanja

knjiga zvijezda u škurini

knjiga iskra u tudjini

knjiga spuni više-manje

svakorjačke tajne sanje

knjiga leti ča do gore

prekorakne svako more

spusti se u centar sunca

preobrazi nam mrhunca

daje jakost oroslana

pravu šegu od barana

fantaziju čarobnjaka

poduzetnost veseljaka

ča izgleda nemoguće

strastveno se nudi vruće

knjiga je črljena nit

u prekrasan vridan svit

transkribirao IR