Augustin Blazović – ODANOST JEZUŠU

Augustin Blazović

ODANOST JEZUŠU

Svaki dan

od ranoga jutra

do kasne noći

sastajem se s Tobom

u misli i riči

o da bi bilo

sve već i u čini.

U starosti kasnoj

no ne prekasnoj

glavni je cilj

moga žitka

s evandjelisti

naslijediti

svaki tvoj korak

kroz Galileju

Judeju u znaku

cijeloga svita

na spas u poslanstvu.

Pamet i razum

u tvojoj su službi

zaokupi i srce

istiraj iz njega

sve sebičnosti.

Neka svaki človik

most bude k Tebi

ali kako Ti kažem za me

spodobno i ja za druge

da barem u skromnoj mjeri

iskusu i oni beskrajnost

ljubav tvoje.

Svi ljudi su Tebi

sestre i brati

daj da budu

isto i meni.

Tvoja ljubav

ne pozna granic

moja je jako

ograničena.

Ti si jedini izvor

a ja nek potočić

ali s veseljem

žuborim drugim

na službu.

Augustin Blazović, U službi naroda, DZ, 2004, 59.