Agnjica Čenar-Schuster – Jeansy freak

Agnjica Čenar-Schuster

Jeansy freak

Ja sam trendy

easy-peasy

Kupujem si džins,

modni krik, denim šik.

Jur sam se ogledala,

staro-baro odbila,

premda ga je brig.

Jeansy freak

kani fancy,

dressy cut,

novi stilski razvitak.

Gdo jur kani zgledat fad,

kad se kazat gre u grad?

Danas sve je šikimiki.

Meni je to tricky.

Vidim da je vintage

sada opet new fit.

Must have da je skinny,

ali to je već za teeny.

Bootcut to je art

za moj statement smart.

Kanim biti sleek apart.

Ja sam jeansy,

svenek trendy,

easy-peasy

Unhip ja ne nosim.

Hip-hop, baggy,

mi je shabby.

Look unique,

moj je šik!

Blue jeans stretchy

to je edgy.

Gdo pak misli, da je denim nim,

ta još nije vidio varoš Nimes.

Onde naše fancy hlače

indigo dye stain smače.

-ica

Hrvatske novine 3/2019, 18

Anton Leopold – U protuliću

Anton Leopold

U protuliću

Puno sriće svako biće

Klica, pjeva kot nek zna:

Došlo nam je protuliće!

Narav digla se iz sna.

Tepli vjetar jug

Uzdrmao je lug.

Sok u drivlju, puknu pupnji,

Zvoni pjev po dugoj šutnji.

Človik srićan blago diše,

Biži van na frižak zrak:

Bijela zima duga biše.

Sunce smišeć spušća trak.

Radošćom prijet

Cviće rani cvijet.

O raduj se, tužno biće,

Protuliće sjaj obiće!

Frakanava, april 1972.

Anton Leopold, Štorice i pjesme, HŠtD, Željezno, 1989, 101.